Translate

Ahoooj! :D

Vážený čitateľ,
tak Ťa teda srdečne vítam vo svojom blogu. Nieje to blog o módnych trendoch ani o mejkape. A veď na čo? Takých je už veľa. Ja som sa rozhodla písať blog o mojich zážitkoch zo života. Prečo? Chcela som sa konečne s niekým podeliť s najvtipnejšími alebo dokonca aj najtrápnejšími zážitkami môjho nudného života. Časom možno pridám aj nejaké video. :D Snáď Ťa to pobaví. Dúfam, že sa ti môj blog bude páčiť. Prosím ber ohľad na to, že blog je nový, nedávno vytvorený takže tu toho ešte veľa nieje.
Blog sa dá preložiť pomocou Google Translate aj do iných jazykov. Môžete ma aj sledovať pomocou Google+.
Tak to by bolo na úvod asi všetko. Prajem príjemný zvyšok dňa. :D
Ahoooooooooj! :D

štvrtok 9. októbra 2014

Tábor Danica 2014 part.1

Tento tábor organizovala učiteľka dejepisu zo základnej školy v našej obci. Na tábore robili dozor aj moji rodičia, dcéra a syn pani učiteľky a ešte jedna teta, ktorú nikto nemal rád lebo bola prísna a nedovolila nám pastovať, volala sa Lucia.  Začínal sa 1.7.2014 a končil sa 6.7.2014. Ešte pred prázdninami som sa pohádala s kamoškou, s ktorou som mala ísť na tento tábor. Bála som sa len toho, že tam pôjde a budeme na seba celý čas vrhať nenávistné, vražedné pohľady ale tesne pren koncom školského roka sme sa akosi udobrili a všetko bolo zase oukey. Aj tak som jej stále celkom neverím a dávam si pozor.
Bol posledný deň v škole a ja som sa už tešila na utorok. Cez víkend som sa pobalila a v pondelok som šla vonku s kamoškou aby sme sa dohodli kedy sa zajtra stretneme na Danici.
Konečne utorok! Už len nejako zabiť nudu doobeda a potom sa chystať na odchod.
Prišli sme tam a prvé čo som urobila bolo to, že som si vybrala izbu. My baby sme mali modrú chatku a chalani zelenú. A keďže som tam pola prvé dievča mala som široký výber izieb. Nakoniec som si vybrala izbu s oknom otočeným k ceste a k chlapčenskej chatke presne tak ako minulý rok. Bola to trojposteľová izba s jednou skriňou na oblečenie, jednou skriňou na topánky a s troma nočnými stolíkmi. Postupne poprichádzali všetci a nakoniec aj moja kamoška. V izbe sme mali bývať sami dve ale moja sestra nemala s kým byť tak som ju musela vziať k sebe. Ale to len dočasne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára