Translate

Ahoooj! :D

Vážený čitateľ,
tak Ťa teda srdečne vítam vo svojom blogu. Nieje to blog o módnych trendoch ani o mejkape. A veď na čo? Takých je už veľa. Ja som sa rozhodla písať blog o mojich zážitkoch zo života. Prečo? Chcela som sa konečne s niekým podeliť s najvtipnejšími alebo dokonca aj najtrápnejšími zážitkami môjho nudného života. Časom možno pridám aj nejaké video. :D Snáď Ťa to pobaví. Dúfam, že sa ti môj blog bude páčiť. Prosím ber ohľad na to, že blog je nový, nedávno vytvorený takže tu toho ešte veľa nieje.
Blog sa dá preložiť pomocou Google Translate aj do iných jazykov. Môžete ma aj sledovať pomocou Google+.
Tak to by bolo na úvod asi všetko. Prajem príjemný zvyšok dňa. :D
Ahoooooooooj! :D

pondelok 13. októbra 2014

Tábor Danica 2014 part.2

Dúfala som, že na Danicu prídu aj dvaja chalani, s ktorými sme tam boli aj minulý rok. S jedným z nich som si písala aj na facebooku ale aj tak neprišiel. Tak som tam teda bola s kamoškou. Po čase sme si našli ďalších kamarátov síce mladších ale aspoň s nimi bola sranda. Sestra s nami v izbe dlho nevydržala lebo jej vadilo ako nahlas púšťame hudbu alebo ako nadávame a po čase odišla k svojim kamoškám. Čo bolo pre nás dobre. Mali sme celú izbu iba pre seba a už nás nikto nebuzeroval.
Mali sme aj olympiádu. Vyhrala som aj pár prvých miest ale to len preto lebo som tam bola jedna z najstarších a väčšina boli ešte malé deti. Počas tábora sme za rôzne aktivity získavali na papieri vytlačené koruny a na konci tábora vedúci usporiadali trh a mohli sme si za ne niečo kúpiť. Napríklad lopty, hry, ceruzky,  . . .
Na ten tábor chodím už asi tretí rok a nikdy sa mi z neho nechce odísť. Keby tam ešte neboli moji rodičia bolo by to ešte lepšie ale aj tak sa mi tam vždy veľmi páči. Ten tábor je ale len do 15 rokov a ja idem mať v máji 15 takže už tam nepôjdem ale budem hľadať nejaký iný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára