Translate

Ahoooj! :D

Vážený čitateľ,
tak Ťa teda srdečne vítam vo svojom blogu. Nieje to blog o módnych trendoch ani o mejkape. A veď na čo? Takých je už veľa. Ja som sa rozhodla písať blog o mojich zážitkoch zo života. Prečo? Chcela som sa konečne s niekým podeliť s najvtipnejšími alebo dokonca aj najtrápnejšími zážitkami môjho nudného života. Časom možno pridám aj nejaké video. :D Snáď Ťa to pobaví. Dúfam, že sa ti môj blog bude páčiť. Prosím ber ohľad na to, že blog je nový, nedávno vytvorený takže tu toho ešte veľa nieje.
Blog sa dá preložiť pomocou Google Translate aj do iných jazykov. Môžete ma aj sledovať pomocou Google+.
Tak to by bolo na úvod asi všetko. Prajem príjemný zvyšok dňa. :D
Ahoooooooooj! :D

streda 15. októbra 2014

Bulharsko 2014 part.1

Tento rok som sa konečne dostala k moru, konkrétne do Bulharska. Šli sme s hromadným zájazdom, ktorý organizovala jedna pani učiteľka. Pozná mojich rodičov a dohodli sa. Ešte sa ale dlho rozhodovalo či pôjdeme. Mala ísť aj jedna moja kamarátka s rodičmi a s bratom. Všetko sme si spolu plánovali. S rodičmi sme ešte pozháňali plavky a opaľovacie krémy. Bolo jasné, že na sto percent ideme. Nemohla som sa dočkať. Konečne uvidím more! Prvý krát v živote naživo!
Mali sme odísť 17.7.2014 o 5:00. Ale kým sme my spali rodičia pozerali správy a hlásili, že v Bulharsku presne tam kde sme mali ísť sú veľké dažde a zdvihnutá hladina mora. Všetci začali stresovať ale nakoniec sme nasadli do autobusu a vydali sme sa na 25 hodinovú cestu do Bulharska.
Boli sme ubytovaní v hoteli Nordik***. Rodičia mali izbu sami a ja, moja kamoška a sestra sme mali izbu sami o poschodie nižšie. Mali sme tam aj telku ale väčšina kanálov bola v cudzích jazykoch. Bolo tam veľa kanálov podobných českému Óčku akurát zahraničných. Našli sme tam jeden super francúzsky a pozerali sme ho stále.
Kúsok od hotela, o ulicu ďalej bola hlavná ulica plná obchodov a rôznych stánkov so suvenírmi. 
Každé poobedie sme šli na pláž k moru. V stánkoch sme si pokupovali veľké nafukovacie kolesá a bláznili sme sa s nimi vo vode, hádzali sme sa do vľn a pár krát nás aj vyklopilo. Hlavná vec, že bola sranda.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára