Translate

Ahoooj! :D

Vážený čitateľ,
tak Ťa teda srdečne vítam vo svojom blogu. Nieje to blog o módnych trendoch ani o mejkape. A veď na čo? Takých je už veľa. Ja som sa rozhodla písať blog o mojich zážitkoch zo života. Prečo? Chcela som sa konečne s niekým podeliť s najvtipnejšími alebo dokonca aj najtrápnejšími zážitkami môjho nudného života. Časom možno pridám aj nejaké video. :D Snáď Ťa to pobaví. Dúfam, že sa ti môj blog bude páčiť. Prosím ber ohľad na to, že blog je nový, nedávno vytvorený takže tu toho ešte veľa nieje.
Blog sa dá preložiť pomocou Google Translate aj do iných jazykov. Môžete ma aj sledovať pomocou Google+.
Tak to by bolo na úvod asi všetko. Prajem príjemný zvyšok dňa. :D
Ahoooooooooj! :D

nedeľa 19. októbra 2014

Bulharsko 2014 part.2

Rozličné rodiny, ktoré bilo s nami na zájazde chodili po Prímorsku sami. Naša rodina ale všade chodila s rodinou mojej kamošky. Ja a ona sme boli spolu stále. A ešte aj moja sestra ale ona sa na nás stle sťažovala rodičom.
Našou hlavnou úlohou v Bulharsku bolo zohnať si pekného chalana. Moc nám to teda nešlo lebo sme nikoho takého nenašli.
Hneď vedľa nášho hotela mala stredisko česká cestovná kancelária Alexandia. Mala pobočky snáď v každej ulici, ktorou sme prešli. Alexandia robila každý večer svojim zákazníkom rôzne animačné programy. Takže sa to ozývala po celej ulici. My sme mali balkón otočený priamo k tomu stredisku takže sme si večer sadli na balkón a pozerali sme ako sa tam zosmiešňujú. Niektoré aktivity boli ozaj zábavné a my sme sa váľali od smiechu po zemi.
Jeden deň bolo kamoške zle. Chytila nejaký vírus či čo a dva dni nešla k moru tak som sa tam nudila so sestrou. Jeden deň som ani k moru nešla. Bola som pri kamoške a rozprávali sme sa. Prišiel ju pozrieť jej brat a začal napodobňovať alexandrijčanov a ich smiešne, detské tančeky. Kamarátka sa rozptýlila a na druhý deň jej už bolo lepšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára