Translate

Ahoooj! :D

Vážený čitateľ,
tak Ťa teda srdečne vítam vo svojom blogu. Nieje to blog o módnych trendoch ani o mejkape. A veď na čo? Takých je už veľa. Ja som sa rozhodla písať blog o mojich zážitkoch zo života. Prečo? Chcela som sa konečne s niekým podeliť s najvtipnejšími alebo dokonca aj najtrápnejšími zážitkami môjho nudného života. Časom možno pridám aj nejaké video. :D Snáď Ťa to pobaví. Dúfam, že sa ti môj blog bude páčiť. Prosím ber ohľad na to, že blog je nový, nedávno vytvorený takže tu toho ešte veľa nieje.
Blog sa dá preložiť pomocou Google Translate aj do iných jazykov. Môžete ma aj sledovať pomocou Google+.
Tak to by bolo na úvod asi všetko. Prajem príjemný zvyšok dňa. :D
Ahoooooooooj! :D

nedeľa 19. októbra 2014

Bulharsko 2014 part.3

Okolo hotela boli rozostavené dve kolónie kolotočov. Jedna spredu a druhá zboku. Tá prvá bola oplotená a prísne strážená. Už len vstup tam bol spoplatnený. Druhá už ale oplotená nebola. Posledné dni sme sa tam boli pozrieť.Povozili sme sa na autodrome aj na veľkom kolotoči a potom sme boli na pirátskej lodi. Zo začiatku to bola sranda ale potom z toho kamoške prišlo strašne zle. Ja som si necítila ruky a bla som sa, že vypadnem. Mala som ich ako zo želatiny. Chúďa kamoška sa potom triasla ešte pol hodinu. Veľmi som ľutovala, že som ju presvedčila aby tam so mnou šla. Nikdy som si to neodpustila.
V hlavnej ulici sme si pokupovali veľa vecí aj suvenírov. Ja som si kúpila tričko AC/DC - Hells Bells, čierno-bielu šatku s lebkami, miniatúru pirátskej lodi, . . .
Tiež som tam oslavovala meniny takže som dostala prívesok so svojim menom, náhrdelník s príveskom rybej kostry, koláč a šampanské.
Boli sme sa ešte pozrieť do prístavu. Viedli tam dve cesty. Jedna cez hlavnú ulicu a druhá popri mori. Okolo cesty, pri mori boli obrovské kamene a na nich maľby rôznych slávnych ľudí. Od spevákov až po vedcov. S niektorými som sa aj odfotila.
V prístave bol malý maják a veľa malých lodí. Poriadne som sa zahľadela do vody a objavila som tam mušle veľké ako päsť. Nikde inde sme také nevideli. Aj na pláži boli len také maličké. Oco tam chcel skočiť a pár ich zobrať no potom sa z rias vynoril morský had. Mal na chrbte podobné lemovanie ako naša vretenica atak to oco vzdal. Nakoniec sme dve mušle vylovili pomocou dlhej paličky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára