Translate

Ahoooj! :D

Vážený čitateľ,
tak Ťa teda srdečne vítam vo svojom blogu. Nieje to blog o módnych trendoch ani o mejkape. A veď na čo? Takých je už veľa. Ja som sa rozhodla písať blog o mojich zážitkoch zo života. Prečo? Chcela som sa konečne s niekým podeliť s najvtipnejšími alebo dokonca aj najtrápnejšími zážitkami môjho nudného života. Časom možno pridám aj nejaké video. :D Snáď Ťa to pobaví. Dúfam, že sa ti môj blog bude páčiť. Prosím ber ohľad na to, že blog je nový, nedávno vytvorený takže tu toho ešte veľa nieje.
Blog sa dá preložiť pomocou Google Translate aj do iných jazykov. Môžete ma aj sledovať pomocou Google+.
Tak to by bolo na úvod asi všetko. Prajem príjemný zvyšok dňa. :D
Ahoooooooooj! :D

utorok 11. novembra 2014

Škola

Hm . . . Takže po výborne strávených prázdninách nasleduje škola. Škoda. Tento rok som deviatačka. Mala by som písať monitor ale keďže chodím na osemročné gymnázium tak som sa tomu vyhla. Chvalabohu. Na začiatku každého školského roka mi mama pripomína, že mm na začiatku nachytať dobré známky. Nuž ale ja som nenapraviteľná a vždy na začiatku nachytám zlé známky a potom to na polroka a na konci roka opravujem. Minulý rok som fyziku ledva, ledva opravila na trojku. Aspoňže tak. Keby som mala niečo horšie rodičia by ma prizabili.
Teraz momentálne mám známky celkom v pohode ale v pondelok sme písali z chémie a dokašľala som to a dnes sme písali z angličtiny a to som tiež dokašľala. Bude rada ak z toho budem mať aspoň trojku.
Dnes má meniny Martin. Martin na bielom koni. Malo by konečne začať snežiť ale zatiaľ nespadla ani vločka. Stále len fúka a svieti slnko a na toto ročné obdobie je až priteplo. Veď babie leto už dávno skončilo.
Dnes som sa nudila a tak som o Martinovi na bielom koni napísala báseň. Môžete si ju pozrieť tu: http://www.moje-pribehy.estranky.sk/clanky/basnicky/.
To by bolo na tému škola asi všetko. Tak Vám prajem aby sa Vám v tej Vašej škole darilo a aby ste mali dobré známky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára